Servis

PROČ JE POTŘEBA DĚLAT SERVIS, RESP. ÚDRŽBU  ZAŘÍZENÍ ?

 

Při používání klimatizace se zachytává v zařízení prach, viry, bakterie, tvoří se plísně a může vznikat i zápach.  Těmto škůdcům zdraví můžeme zabraňovat v šíření pravidelným servisem, resp. údržbou, tedy čištěním, desinfekcí a "technickou kontrolou" zařízení.

Nejen to, ale údržbou se předchází sníženému výkonu, neúspornému provozu zařízení a také lze odhalit skryté závady, které mohou vyústit v další závady, potažmo ke zničení kompresoru či elektronické desky, což je zásadní závada pro životnost zařízení. Vše souvisí se vším.

 

Pro platnost záruky  je třeba pravidelně provádět servis  systému dle našeho doporučení pro daný provoz.

Provádíme záruční i pozáruční servis. Tato údržba je placená služba.

 

REVIZE ÚNIKU CHLADIVA CHLADÍCÍCH OKRUHŮ

Provozovatel každého zařízení s chladícím okruhem o určitém objemu chladiva, je povinnen na základě zákona   Ministerstva životního prostředí provádět pravidelnou revizi úniku chladiva v určité frekvenci. Zápis o revizi je nutné  revizním   technikem  zaevidovat do revizní knihy, kde se potvrdí kulatým razítkem.

Frekvenci revize určuje výkon klimatizačního systému, resp. objem chladiva v systému. Většinou u domácích a kancelářských klimatizací je frekvence revize 1x ročně.